Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Hej Igen ;D

Av Melissa Ronaldo - 3 februari 2012 14:18

Hejj, Alla bloggläsare! Jag tänkte blogga igen!

Det var ganska kul i skolan idag;) Vi åkte en is-backe. Jag, Gabriella, Lala, Nicole Julius och Elias kom 10 minuter försenade! Vi gick sen ankomst ;O Kolla in mitt och Gabriella´s Höst-Tema;)

Och jag ville säga en till grej! Sluta komentera, Säg ert namn föresten FEGISAR!

 


 
 
Ingen bild

anonym

4 februari 2012 11:33

håll käften och jävla h***a kolla på dig fuck you

Melissa Ronaldo

6 februari 2012 13:37

HÅLKÄFTEN SJÄLV DIN JÄVLA FJOLLA SOM INTE VÅGAR SÄGA VEM DU E, DU FÖRSÖKER ATT HAFFA KILLAR MEN DU LYCKAS ALLDRIG FÖR DU E FÖR FUL

 
Ingen bild

Gabi

8 februari 2012 19:41

Asså sandra sluta lägga i dej i andras liv! du har ett eget liv och håll koll på ditt eget istället för andras liv! Ufftt ingen pallar me dej! Sluta kommentera melissas blogg! så svårt kan de inte va! Vrf ska hon kolla på sej? hon har redan gjort det! sandra vetu vad! skaffa dej ett liv som är bättre istället för att skaffa problem! vi går inte i samma skola och du vill skaffa problem! hoppas du läser de här! SÅ SLUTA KOMMENTERA!
Melissa skit i henne hon e bah avensjuk för att du har oss ♥

Melissa Ronaldo

9 februari 2012 09:27

Visst!=D

 
Ingen bild

nicole

9 februari 2012 13:17

Jag kom inte försenad.

Melissa Ronaldo

10 februari 2012 08:30

Aha Ojj, Juste du gick in Tidigt=I
Förlåt Söttttiiis♥

 
Ingen bild

gabi

9 februari 2012 13:18

vadå julius o elias! vi var nt me dem! dem e bögar så vi beheöver ej vah me dem

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa Ronaldo - 23 februari 2012 10:56


Hejj, Jag ville säga att jag tänker sluta blogga sorry=( Pallar inte ha en blogg. Kommer ändå inte en blogga if jag har en blogg. Facebook är det som gäller just nu;) Här kommer en liten bild på älskliing   Kolla min min älskling, så här söt?!...

Av Melissa Ronaldo - 11 februari 2012 14:13

Hej hej Bloggen! Hade ju sagt att jag skulle blogga och de gjorde jag=) Min kusin e här och vi har platat håret och lockat,Lagt l smink!;D vi ville bara ha lite kul! Vi har också tagit kort på oss själva här kommer några bilder:D Och juste vi har...

Av Melissa Ronaldo - 10 februari 2012 08:37

Hej, Hej =D Just nu gör jag inget!-.- Eller jo Sitter i Kontoret och Pluggar O.o Iallafall har inte bloggat för jag har gått in i Facebook den senaste tiden =P Men jag KOMMER att börja blogga ofta kan inte lova men jag ska försöka en hel del xD ...

Av Melissa Ronaldo - 6 februari 2012 10:21

Hej hej bloggen! I lördags var Gabriella hemma hos miig! Vi hade jätte jätte kul. Vi satt lite vid Facebook, Sen gick vi ut och åkte en backe!;D Det var jätte kul. Men vi bästemde oss för att åka en annan backe som är större. På vägen dit såg vi Lidi...

Av Melissa Ronaldo - 3 februari 2012 09:08

Snart är det vår ;D Längtar bara till sommaren! Iaf på Onsdags efter skolan gick jag till min Kusin som var i Madrid! Vi var hos de från klockan 17:00- 21:00. Det var ganska kul, Hans syster och min syster gjorde en "Jätte" fin dans. ( Missbild...

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Melissa, jag är brunett och har blonda slingor, Blåa ögon och Favorit lag:Såklart RealMadrid♥ Om du har några frågor så fråga gärna allt du vill ställa♥♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast?
 Melissa♥ ( Jag )
 Lala-Maria♥
 Gabriella♥
 Nicole♥
 Hellena♥
 Olivia♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards