Alla inlägg under januari 2012

Av Melissa Ronaldo - 28 januari 2012 19:38

Hej, Hej bloggen! Just nu e jag hemma efter att ha varit i Nicole´s kalas:D

Vi hade jätte kul ;) Det e jätte stort hos henne, Och JÄTTE JÄTTE FINT!

Nu e min kusin i Madrid! Han har säkkert fett kul medans jag sitter här med 2 BEBISAR som gråter. Iaf heeejdåå!:*

////Melissa♥

Jaag :D  

  Min kusin e han med svart mössa.Han var med i RealMadrid´s hemsida.... O.M.G av alla folk han blev med :D

Av Melissa Ronaldo - 26 januari 2012 10:43

Heelloo, Igår alltså det var sämsta teatern någonsin.

Den var 2 och en halv timme. Alla hade fett tråkigt >.<

Och föresten igår var det också match: RealMadrid vs Barcelona. Gissa vem som van :D .....INGEN!

´Det stod 2-2 Barca gjorde 2 mål första halvlek Real gjorde 2 mål andra halvlek.

Ronaldo, DU VAR BÄÄÄÄÄSSST! Imorgon ska min kusin till spanien för att titta På en RealMadrid match....

Jag sa t honom att köpa till meej en RealMadrid tröja ( Äkta ) Och en autograf från hela Realmadrid....

Han kommer säkert GLÖMa..... Han e ganska glömsk när det gäller andra. INGEN BILD IDAAG ):

Av Melissa Ronaldo - 22 januari 2012 16:55

Hello everybody! Tänkte blogga lite idag!:D

Iaf just nu har jag skiit tråkigt har typ suttit framför datan i 5 timmar!

Igår kom min kusin Emelie till meej vi lekte lite ute och sen gick vi hem igen. Iaf Jag tänkte lägga ut en bild(:

  På meej och Gabriella gjorde lite grejer med bilderna! Iaf ville bara säga att jag älskar henne mkt! Och Jag älskar Lala, Lidija oxå!(:

Av Melissa Ronaldo - 17 januari 2012 08:50

Tjena allihopa! ;) Just nu sitter jag med Lala, Hon täjpar fast en RealMadrid lapp på fönster och knackar så att folk ska se den! Asså kan man vara knäppare? :) Iaf vi ska ta gympa snart, Hoppas vi ska få spela fotboll elr basket!

Här kommer en bild på vad Lala täjpar på Fönstret!  

Av Melissa Ronaldo - 16 januari 2012 15:53

Hej allihopa=) Jag tror inte jag kommer att kunna blogga hela tiden kanske bara en elr två gånger om Veckan!

Sorry men jag har inte tid, Ganska mycket att göra varje dag! Iaf idag åt vi i trekällor, Maten var okeej. Det var potatismos med korv, Korven var inte god eller jag gillar inte en korv men potatismosen var okeej;) På onsdag är det match RealMadrid

   Me

Av Melissa Ronaldo - 8 januari 2012 12:20

Tjena! Har inte bloggat mycket va! Men asså sov hos Min bästa kusin Amanda

Ni vill inte veta vad vi gjorde ;) Vi sov något med 04:00 IAF! Jag ska börja på Hiphop Wihiii=) Eller vad tycker du Hiphop eller Steetdance

Abba Vad kul! Jag svär Komentera jäna om du också gilar Hiphop

Här kommer en bild

  

 Det här var inte hos Amanda utan på Gabi´s Kalas :*

  


  

Av Melissa Ronaldo - 2 januari 2012 13:07

                                                  

  Tjena Bloggen och alla bloggläsare!

Det är ett nytt år 2012 Hehe...... Vid nyårsafton hade vi skit kul! fast en vi gjorde den hemma hos oss och inte på en fest! Vi dansade, Jag drack ganska mycket Redbull ;P Vi sköt mycket raketer  ;) Eller inte jag men min pappa, Mina farbröder och mina kusiner! Jag vågade inte. Jag är ganska skraj för många saker! Men ni kan inte se en bild för jag tog ingen ;( Jag hade så kul att jag glömde Men iaf Vi syns snart

////// Melissa

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Melissa, jag är brunett och har blonda slingor, Blåa ögon och Favorit lag:Såklart RealMadrid♥ Om du har några frågor så fråga gärna allt du vill ställa♥♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast?
 Melissa♥ ( Jag )
 Lala-Maria♥
 Gabriella♥
 Nicole♥
 Hellena♥
 Olivia♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards