Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Teater´n

Av Melissa Ronaldo - 26 januari 2012 10:43

Heelloo, Igår alltså det var sämsta teatern någonsin.

Den var 2 och en halv timme. Alla hade fett tråkigt >.<

Och föresten igår var det också match: RealMadrid vs Barcelona. Gissa vem som van :D .....INGEN!

´Det stod 2-2 Barca gjorde 2 mål första halvlek Real gjorde 2 mål andra halvlek.

Ronaldo, DU VAR BÄÄÄÄÄSSST! Imorgon ska min kusin till spanien för att titta På en RealMadrid match....

Jag sa t honom att köpa till meej en RealMadrid tröja ( Äkta ) Och en autograf från hela Realmadrid....

Han kommer säkert GLÖMa..... Han e ganska glömsk när det gäller andra. INGEN BILD IDAAG ):

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa Ronaldo - 23 februari 2012 10:56


Hejj, Jag ville säga att jag tänker sluta blogga sorry=( Pallar inte ha en blogg. Kommer ändå inte en blogga if jag har en blogg. Facebook är det som gäller just nu;) Här kommer en liten bild på älskliing   Kolla min min älskling, så här söt?!...

Av Melissa Ronaldo - 11 februari 2012 14:13

Hej hej Bloggen! Hade ju sagt att jag skulle blogga och de gjorde jag=) Min kusin e här och vi har platat håret och lockat,Lagt l smink!;D vi ville bara ha lite kul! Vi har också tagit kort på oss själva här kommer några bilder:D Och juste vi har...

Av Melissa Ronaldo - 10 februari 2012 08:37

Hej, Hej =D Just nu gör jag inget!-.- Eller jo Sitter i Kontoret och Pluggar O.o Iallafall har inte bloggat för jag har gått in i Facebook den senaste tiden =P Men jag KOMMER att börja blogga ofta kan inte lova men jag ska försöka en hel del xD ...

Av Melissa Ronaldo - 6 februari 2012 10:21

Hej hej bloggen! I lördags var Gabriella hemma hos miig! Vi hade jätte jätte kul. Vi satt lite vid Facebook, Sen gick vi ut och åkte en backe!;D Det var jätte kul. Men vi bästemde oss för att åka en annan backe som är större. På vägen dit såg vi Lidi...

Av Melissa Ronaldo - 3 februari 2012 14:18


Hejj, Alla bloggläsare! Jag tänkte blogga igen! Det var ganska kul i skolan idag;) Vi åkte en is-backe. Jag, Gabriella, Lala, Nicole Julius och Elias kom 10 minuter försenade! Vi gick sen ankomst ;O Kolla in mitt och Gabriella´s Höst-Tema;) Och j...

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Melissa, jag är brunett och har blonda slingor, Blåa ögon och Favorit lag:Såklart RealMadrid♥ Om du har några frågor så fråga gärna allt du vill ställa♥♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast?
 Melissa♥ ( Jag )
 Lala-Maria♥
 Gabriella♥
 Nicole♥
 Hellena♥
 Olivia♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards