Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Ett Nytt år ;D

Av Melissa Ronaldo - 2 januari 2012 13:07

                                                  

  Tjena Bloggen och alla bloggläsare!

Det är ett nytt år 2012 Hehe...... Vid nyårsafton hade vi skit kul! fast en vi gjorde den hemma hos oss och inte på en fest! Vi dansade, Jag drack ganska mycket Redbull ;P Vi sköt mycket raketer  ;) Eller inte jag men min pappa, Mina farbröder och mina kusiner! Jag vågade inte. Jag är ganska skraj för många saker! Men ni kan inte se en bild för jag tog ingen ;( Jag hade så kul att jag glömde Men iaf Vi syns snart

////// Melissa

 
 
Ingen bild

alicia

5 januari 2012 09:18

Snygg blogg<3 jag sköt inte heller raketer+ jag hejer också på realmadrid vi ha mycket gemensamt<3<3 bara vi var vänner på riktigt

Melissa Ronaldo

5 januari 2012 19:22

Haha visst!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa Ronaldo - 23 februari 2012 10:56


Hejj, Jag ville säga att jag tänker sluta blogga sorry=( Pallar inte ha en blogg. Kommer ändå inte en blogga if jag har en blogg. Facebook är det som gäller just nu;) Här kommer en liten bild på älskliing   Kolla min min älskling, så här söt?!...

Av Melissa Ronaldo - 11 februari 2012 14:13

Hej hej Bloggen! Hade ju sagt att jag skulle blogga och de gjorde jag=) Min kusin e här och vi har platat håret och lockat,Lagt l smink!;D vi ville bara ha lite kul! Vi har också tagit kort på oss själva här kommer några bilder:D Och juste vi har...

Av Melissa Ronaldo - 10 februari 2012 08:37

Hej, Hej =D Just nu gör jag inget!-.- Eller jo Sitter i Kontoret och Pluggar O.o Iallafall har inte bloggat för jag har gått in i Facebook den senaste tiden =P Men jag KOMMER att börja blogga ofta kan inte lova men jag ska försöka en hel del xD ...

Av Melissa Ronaldo - 6 februari 2012 10:21

Hej hej bloggen! I lördags var Gabriella hemma hos miig! Vi hade jätte jätte kul. Vi satt lite vid Facebook, Sen gick vi ut och åkte en backe!;D Det var jätte kul. Men vi bästemde oss för att åka en annan backe som är större. På vägen dit såg vi Lidi...

Av Melissa Ronaldo - 3 februari 2012 14:18


Hejj, Alla bloggläsare! Jag tänkte blogga igen! Det var ganska kul i skolan idag;) Vi åkte en is-backe. Jag, Gabriella, Lala, Nicole Julius och Elias kom 10 minuter försenade! Vi gick sen ankomst ;O Kolla in mitt och Gabriella´s Höst-Tema;) Och j...

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Melissa, jag är brunett och har blonda slingor, Blåa ögon och Favorit lag:Såklart RealMadrid♥ Om du har några frågor så fråga gärna allt du vill ställa♥♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast?
 Melissa♥ ( Jag )
 Lala-Maria♥
 Gabriella♥
 Nicole♥
 Hellena♥
 Olivia♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards