Alla inlägg under december 2011

Av Melissa Ronaldo - 28 december 2011 18:01

Hej allihopa! Just nu sitter jag vid datan och bloggar medans jag spelar på moviestarplanet

några kanske tycker det e lite bansligt men om du själv tästar det så är det ganska kul :)

Det är tre dagar kvar till nyår kan man tänka sig! Tiden går så snabbt! tänkte lägga ut en bild hoppas ni gillar den ;P

 

Mina ögon herregud de är blåa i verkligheten;D Aaa.. Juste glömde säga vart jag skulle! Så såg jag ut på mitt kalas


Av Melissa Ronaldo - 27 december 2011 11:29

   Hej allihopa har inte hunnit bloggat men iallafall här ser ni mig på JulAfton hoppas ni gillar den ;)

Av Melissa Ronaldo - 21 december 2011 12:24

                                                   
     Heejj bloggen!

Har inte loggat in på länge va? Datan var trasig men hur som helst pappa fixa den :D

Nu har vi jullov ;D Vi slutade 11:00! Vi fick ta med oss godis och chips, Lite sånt! Vi hade tipspromenad och jag var med Gabriella,Lala och Lidija :) Vi fick bara 7 av 12 möjliga inte så kul :S Ialla fall om ni har några frågor så fråga på:D

Här är mina vänners blogg om ni vill kolla in de: Gabriellasanchez.bloggplatsen.se

Lidija.bloggplatsen.se och lala-maria.bloggplatsen.se Kommera att lägga ut bilder imorgon ;)  Hejdå<33

///Eran Melissa! 

Av Melissa Ronaldo - 15 december 2011 10:48

Hej Bloggen!

Har just skaffat en blogg som heter Melissadensexiga.bloggplatsen.se

Hoppas ni gillar den, Det här är bara början.   Ska lägga ut bilder när jag kommer hemXD

Just nu sitter jag med Lala och "Jobbar"  Kan inte lägga ut bilder nu för lala har bara bilder på Real Madrid ;D

Aja hejdå Bloggen /// Eran Melissa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Melissa, jag är brunett och har blonda slingor, Blåa ögon och Favorit lag:Såklart RealMadrid♥ Om du har några frågor så fråga gärna allt du vill ställa♥♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast?
 Melissa♥ ( Jag )
 Lala-Maria♥
 Gabriella♥
 Nicole♥
 Hellena♥
 Olivia♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards